/
2020-06-04 04:12:35 |

Aktualności

Informujemy, iż z dniem 08.06.2020 r. ASP PROJECT CONSULTING Anna Pawlos 
w partnerstwie z FDS Michał Krempa 
rozpoczyna rekrutację
do projektu „SIŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI" 
realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 
na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, 
Działanie 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości.




więcej
Obrazek
DOFINANSOWANIA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W 2020 ROKU




Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rzeszowie zaprasza osoby niepełnosprawne z terenu powiatu rzeszowskiego do składania wniosków o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu pn. Aktywny Samorząd.
Osoby niepełnosprawne mogą ubiegać się w 2020 roku o dofinansowanie:
 
  1. Zakupu i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu
  2. Pomocy w uzyskaniu prawa jazdy różnych kategorii
  3. Zakupu sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania, a także szkoleń w zakresie ich obsługi
  4. Pomocy w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego sprzętu elektronicznego, zakupionego w ramach programu
  5. Pomocy w zakupie wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym
  6. Pomocy w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego skutera lub wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym
  7. Pomocy w zakupie protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne
  8. Pomocy w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne
  9. Pomocy w zakupie skutera inwalidzkiego o napędzie elektrycznym lub oprzyrządowania elektrycznego do wózka ręcznego
  10. Pomocy w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej
  11. Pomocy w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym


 
 
więcej
Obrazek
KRUS informuje o wznowieniu od 18.05.2020 r. obsługi interesantów w Oddziale oraz Placówkach Terenowych. Szczegółowe zasady na plakacie.
Obrazek
Zaproszenie na sesję Rady Miejskiej w Błażowej VIII Kadencji 2018-2023
Uprzejmie zapraszam do udziału w sesji Rady Miejskiej w Błażowej, która odbędzie się 21 maja 2020 zgodnie z ząłaczonym porządkiem obrad.
Obrazek
Szanowni Państwo,
przekazujemy aktualne informacje z ZUS na temat rozwiązań Tarczy Antykryzysowej oraz dodatkowych zasiłków opiekuńczych.
ZUS informuje, że na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS zostały udostępnione:
nowa wersja wniosku dla osób ubiegających się o:
  • świadczenie postojowe dla osób prowadzących działalność (wniosek RSP-D),
nowe wnioski dla osób ubiegających się o:
  • odstąpienie od pobierania odsetek za zwłokę (wniosek RDO),
  • zawieszenie spłaty umowy (wniosek RDS),
  • świadczenie postojowe za kolejny okres dla osób prowadzących działalność (wniosek RSP-DK).
  • świadczenie postojowe za kolejny okres dla umów cywilnoprawnych (wniosek RSP-CK).
 
Wniosek o zwolnienie z obowiązku opłacania należności z tytułu składek (RDZ) w nowej wersji (według zasad Tarczy 2.0 został udostępniony na PUE ZUS). Nie trzeba jednak czekać do tego momentu z jego złożeniem przez PUE ZUS. Można skorzystać z wniosku, który jest aktualnie dostępny na portalu. W tym wniosku, płatnik, który zgłosił do ubezpieczeń mniej niż 50 ubezpieczonych lub jest płatnikiem - spółdzielnią socjalną, w części II wniosku powinien wypełnić pkt. 1.
Wnioski można złożyć:
  • drogą elektroniczną przez PUE ZUS
  • za pośrednictwem poczty
  • osobiście w placówce ZUS lub do skrzynki na dokumenty oznakowanej napisem "Tarcza antykryzysowa”
 
Wniosków nie można przekazać mailem – takie wnioski nie będą procedowane.
Telefoniczny kontakt z ZUS:
  • 22 290 87 02 i 22 290 87 03 dostępne w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 – 15 (obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców)
  • ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 7-18
Zachęcamy też do regularnego odwiedzania strony internetowej  www.zus.pl 
 
Obrazek


INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców Gminy Błażowa, w tym pracowników Urzędu Miejskiego oraz podległych jednostek gminnych ograniczamy możliwość bezpośredniego kontaktu z urzędami i instytucjami publicznymi funkcjonującymi na terenie naszej gminy.
Zaleca się załatwianie spraw za pośrednictwem platformy ePUAP, telefonicznie lub e-mailowo.
Bezpośrednie spotkanie mieszkańców z pracownikami będzie możliwe jedynie w sytuacjach nadzwyczajnych, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu godziny.

1. Urząd Miejski w Błażowej - 17 22 97 119, e-mail: gmina@blazowa.com.pl

Dowody osobiste - 17 23 01 740
Podatki - 17 23 01 738
Inwestycje - 17 23 01 733
Gospodarka odpadami - 17 23 01 734

KASA w Urzędzie Miejskim w Błażowej będzie nieczynna do odwołania. Wszelkie należności prosimy regulować za pośrednictwem rachunku bankowego.

2. Urząd Stanu Cywilnego - 17 22 97 678, e-mail: uscblazowa@blazowa.itl.pl
3. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 17 22 97 002 lub 17 23 01 194, e-mail: mgblazowa@ops.net.pl
4. Miejsko – Gminna Biblioteka Publiczna wraz z filiami będzie nieczynna do odwołania.
5. Gminny Ośrodek Kultury odwołuje wszystkie zajęcia dla dzieci i młodzieży.

strony:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »

Wyszukiwarka
Produkcja i hosting: ZETO-RZESZÓW Strony www - Strony internetowe - Aplikacje internetowe - Sklepy internetowe - Portale korporacyjnezeto
[ZAMKNIJ]
Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.